Breaking News

Lepsza jest folia ochronna czy powłoki ceramiczne?

Niezależnie od tego, czy posiadasz nowy pojazd, czy kilkuletni, utrzymanie go w czystości, dobrym stanie i bez zarysowań jest celem każdego właściciela samochodu.

Istnieje wiele sposobów ochrony lakieru samochodowego przed uszkodzeniami, ale najpopularniejsze są folie ochronne oraz powłoki ceramiczne.

Lepsza jest folia ochronna czy powłoki ceramiczne?

Jaka jest cena za oklejanie samochodu folią we Wrocławiu?

Wiele osób nie wie, kiedy najlepiej zabezpieczyć lakier samochodowy i jakich produktów do tego celu użyć. Z pewnością nie warto używać najtańszych i przestarzałych środków ochrony lakieru i przejść na powłokę ceramiczną lub foliowanie. Najlepszy czas na ochronę pojazdu przed promieniowaniem UV, ptasimi odchodami, rozpryskami owadów, odpryskami kamieni i nie tylko to moment, w którym kupujesz nowy pojazd lub po prostu posiadasz pojazd wartościowy i chcesz go odpowiednio zabezpieczyć.

W nowym aucie fabryczny lakier jest czysty, wolny od uszkodzeń i jest w doskonałym stanie. Właśnie wtedy najlepiej jest nałożyć folię chroniącą lakier lub powłokę ceramiczną. Istnieje kilka sposobów ochrony każdego typu pojazdu. Wosk naturalny jest dość łatwym w aplikacji rozwiązaniem, jednak po kilku miesiącach trzeba go nałożyć ponownie. Wosk syntetyczny w niektórych przypadkach zapewnia doskonałą ochronę przed promieniowaniem UV nawet przez rok.

Jednak produkty do ochrony lakieru o najwyższej skuteczności to profesjonalne powłoki nanoceramiczne i folia chroniąca lakier. Powłoka ceramiczna to półtrwała warstwa ochronna, która może się związać z farbą, szkłem, chromem, kołami, a nawet plastikowymi wykończeniami auta. Jeśli jednak zależy nam na trwałym rozwiązaniu, które zapewni ochronę na okres 10 lat lub dłużej, foliowanie nie ma konkurencji. Oczywiście warto poznać oklejanie samochodu cena Wrocław nie jest tak wysoka, jak wielu osobom może się wydawać. Dzisiejsza folia do ochrony lakieru jest niezwykle łatwa do nałożenia, może być rozciągana i dopasowywana do bardzo złożonych krzywizn karoserii, a w większości przypadków krawędzie można owinąć i schować, dzięki czemu folia jest praktycznie niewidoczna.