Breaking News

Jakie są podstawy pozycjonowania wizytówki Google?

Wielu przedsiębiorców korzysta z bezpłatnej usługi Google Moja Firma, gdzie możemy stworzyć własną wizytówkę, która często będzie wyświetlała się w wynikach w przypadku jeżeli ktoś będzie poszukiwał naszej firmy.

Podobnie jeżeli zapytanie będzie dotyczyło naszych usług czy też towarów oferowanych lokalnie. Obecność firmy w wynikach dla mapy Google może przynieść nam bardzo wiele korzyści, możemy zdobywać nowych klientów, zwiększyć ruch na stronie internetowej.

Jakie są podstawy pozycjonowania wizytówki Google?

Co wpływa na pozycję wizytówki naszej firmy?

Należy zwrócić uwagę na odpowiednią optymalizację, powinniśmy określić dokładnie położenie firmy, dodać informacje dotyczące naszych towarów lub też usług, dodatkowo zamieścimy tam numer telefonu oraz godziny pracy. Znacznie ułatwi to kontakt klienta z naszą firmą, dowie się kiedy może odwiedzić nas osobiście, dlatego powinniśmy zwrócić dużą uwagę na opis jaki będzie charakteryzował naszą działalność. W tym celu warto przeanalizować słowa kluczowe, popularność, opisy konkurencji aby wybrać opis który będzie przekładał się na najlepsze wyniki. Użytkownicy mogą także oceniać naszą firmę, dlatego wysoka jakość usług z pewnością będzie dużym plusem. Osoby poszukujące lokalnych usług chętnie będą odwiedzały strony które cieszą się dobrą opinią.

Wpływ na pozycję mogą mieć dane wizytówki NAP, możemy umieszczać ogłoszenia dotyczące naszych towarów, usług w różnych serwisach. Dodatkowo warto umieścić firmy w katalogach stron, podać dane adresowe, opis firmy. Pozyskiwanie linków lokalnych z portali, for internetowych może także przynieść dobre skutki. Największy wpływ na obecność w wynikach dla danego zapytania ma oczywiście odległość naszej firmy od miejsca które określi użytkownik. Dlatego w przypadku dużych miast możemy także określić położenie jeżeli chodzi o dzielnicę, tak aby nasze dane były jak najbardziej konkretne.

Dla wielu firm pozycjonowanie google maps to szansa na łatwiejsze pozyskiwanie klientów, warto wykorzystać własne zdjęcia lokalizacji, możemy dodać filmy. Ciekawym pomysłem będzie także tworzenie wpisów w naszej wizytówce, co przełoży się na skuteczniejszą promocje.